Za delovanje električnega avtomobila potrebujemo vgraditi dodatne naprave in le te električno tudi povezati. Jaz sem se tega lotil centralizirano. Namreč odločil sem se da vgradim eno električno omarico, v kateri bodo vse dodatne električne zadeve na enem mestu. Ob enem pa so zaprte in zaklenjene, tako da dotik z roko ni mogoč.
Za izvedbo takšnega projekta, moramo pred začetkom izdelave vedeti, kaj vse bo v tej omarici, da si pripravimo izvrtine za vodnike in montažo novih elementov, ter pobarvamo omarico pred montažo v avto. Za lažje predstavljanje kaj vse bo v omarici si lahko izrišemo blok shemo nove vezave.
Po tem si izdelamo spisek lukenj, ki so potrebne za vsak sklop in pričnemo z vrtanjem in barvanjem omarice.
Jaz sem na spodnjo stran dodal še aluminijasto hladilno rebro, za hlajenje regulatorja pogonskega motorja. Za vodo tesnost pa sem ga še po robovih namazal z temperaturno obstojnim silikonskim kitom.
Preden omarico montiramo v avto, si moramo vse vodnike, kateri gredo v omarico s spodnje strani, predhodno pripraviti.
Sledi montaža visoko napetostnih električnih gradnikov. Regulator motorja in povezovanje močnostnih vodnikov.
Za tem vgradimo in povežemo še ostale dele, kot so grelec notranjosti, črpalko za vodo, vakuum črpalko, zaščito proti ne nadzorovanemu zagonu motorja, itd. Seveda vse to povežemo preko na novo vgrajene letve za zaščitne varovalke.
Seznam dodatno vgrajenih električnih varovalk:
F1 – Zaščita zagona motorja (5A)
F2 – Elektronika Grelca (5A)
F3 – Vakuum črpalka za zavore (15A)
F4 – Vodna črpalka za gretje kabine (15A)
F5 – Regulator obratov pogonskega motorja (5A)
F6 – Instrumentna plošča in rele za vklop DC/DC (5A)
F7 – Grelec notranjosti vozila 144V (25A)
F8 – DC/DC pretvornik iz 144V na 12V (12A)
F9 – Glavna pogonska varovalka (Bussmann 250FM) (250A)