Fiat Punto MK2: Šenčur

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Šenčur Izdelovalec Električnega avtomobila: Uroš Miklavčič Tehnični podatki o električnem avtu Fiat Punto MK2: Letnik karoserije: 2000 Motor:  Zibo Super Motor, ZC11B-144C, moč 11kW Menjalnik:  5 stopenjski Krmilnik hitrosti vrtenja motorja:  Kelly controller, KDH14600D,  600A 144V BMS 45 kos, domače izdelave Tip baterij: 45 kos, Winston WB-LYP100AHA LiFePo4, 100Ah Polnilec Baterij: Domača izdelava, moč […]

CityEL: Kamnik

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Kamnik Izdelovalec Električnega avtomobila: Luka Hrastovec Tehnični podatki o električnem vozilu CityEL: Letnik karoserije: 1997 Motor: Letrika asinhronski motor, napajalna napetost: 30V, moč: 4kW, kratkotrajno 15kW Menjalnik: Enostopenjski reduktor Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: AEK1350 H48V 400A T5 BMS Ni vgrajen Tip baterij: 4 kosi AGM 12V 100Ah (TAB) Polnilec Baterij: 2 kosa […]

Električni Pony: Kamnik

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega vozila: Kamnik Izdelovalec Električnega vozila: Luka Hrastovec Tehnični podatki o električnem vozilu Rog Pony (nova izvedba): Letnik karoserije: ??? Motor: Vpower 1kW 48V 20 colski HUB motor Menjalnik: Ni vgrajen Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Vpower 48V 30A (peak 40A) z rekuperacijo BMS 13S BMS Tip baterij: 195 kosov 18650 Li-ion celic 13S15P Polnilec […]

Opel Astra: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega avtomobila: Dejan Galičič Tehnični podatki o električnem vozilu Opel Astra: Letnik karoserije: 1999 Motor: Letrika 10kw 40kW max Asihron, – z dodatnim prisilnim hlajenjem notranjosti motorja Menjalnik: Ročni, 5 prestav, vozi se samo v 5. prestavi Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: CURTIS 1238 65xx BMS EV power Australija […]

Renault Clio: Šentilj

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Šentilj Izdelovalec Električnega avtomobila: Jože Podbreznik Povezava do predstavitve vozila na internetni strani EValbum   Tehnični podatki o električnem vozilu Renault Clio: Letnik karoserije: 1998 Motor: ZiBo Super Motor ZT10-96 Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: ipMCSep 96V/400A BMS Ni montiran Tip baterij: 8 kos, Leoch DGF12140, 12.00 Volt, Lead-Acid […]

Fiat Cinquecento: Šentilj

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Šentilj Izdelovalec Električnega avtomobila: Jože Podbreznik Povezava do predstavitve vozila na internetni strani EValbum Tehnični podatki električnega vozila Fiat Cinquecento: Letnik karoserije: 1995 Motor: Golden Motors, brushless DC, 72VDC, 10kW, 0-2750 O/min Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: SVMC072150, 72V, 150A -350A, 72-95V BMS ??? Tip baterij: 22kos, Winston WB-LYP100AHA, […]

Tomos Avtomatik: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega kolesa z motorjem: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega kolesa z motorjem: Dejan Galičič   Tehnični podatki električnega vozila Tomos Avtomatik: Okvir: Tomos Avtomatik Motor: V zadnje pesto vgrajen motor- Goldenmotor 48V 1000W Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: goldenmotor 48V 25A Tip baterij: Baterija LiFePo4 48V, 20Ah Polnilec Baterij: 48V 5A Delovna napetost električnega motorja: […]

Fiat Cinquecento: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega avtomobila: Dejan Galičič   Tehnični podatki električnega vozila: Letnik karoserije: 1995 Motor: Goldenmotor HPM10K Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Goldenmotor HPC500/72V BMS Ni montiran Tip baterij: 6 x 12V,120Ah svinčene AGM Polnilec Baterij: 6 x 12V, 20A DC/DC pretvornik: Kelly, 72V – 13,5V 350W […]

Mazda MX3 MAGLEV: Šentvid pri Stični

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Šentvid pri Stični Ime električnega avta: Mazda MAGLEV Izdelovalec Električnega avtomobila: Arber Kramar   Povezave do internetnih predstavitev: http://mazdamx3ev.wordpress.com/ http://www.evalbum.com/4534   Tehnični podatki električnega vozila: Letnik karoserije: 1992 Motor: AKOE Moč P2=28kW, Pmax=75kW  (električnih) Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Zapi Ace5 120V 750A BMS Domače izdelave Tip baterij: 43 […]

VW Lupo: Večeslavci (Rogaševci)

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Večeslavci (Rogaševci) Izdelovalec Električnega avtomobila: Danijel Forjanič   Tehnični podatki o električnem avtu: Letnik karoserije: 1998 Motor: Letrika  AMV 7122 15kw (vodno hlajen) Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Letrika AEK 1350 400A (vodno hlajen) BMS 123BMS Tip baterij: 16 kosov,  200Ah, TIP: Winston LiFePO4 Polnilec Baterij: GWL/Power Charger 48V/30A […]

Renault Espace: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega avtomobila: Dejan Galičič   Tehnični podatki električnega vozila: Letnik karoserije: 1997 Motor: Letrika 10kW – 40kW max, trajna obremenitev z prisilnim hlajenjem notranjosti motorja 15kW (200A) Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Curtis 1238-65xx BMS: EV POWER BMS-MCU-MINI Tip baterij: GWL Power, LFP300AHA-B – 3.2V/300Ah Polnilec […]

Električno kolo: Vrhpolje pri Vipavi

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega kolesa: Vrhpolje pri Vipavi Izdelovalec Električnega kolesa: Marjan Božič   Tehnični podatki električnega kolesa: Motor: 1000W brez krtačni DC Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: BLDC 1000W (Kitajski) Tip baterij: 48V, 20Ah LiFePo4 Polnilec Baterij: Ventiliran avtomatski polnilec 48V  Čas polnjenja 3 uri Delovna napetost električnega motorja: 48V DC Največja možna hitrost: 60 km/h Domet z […]

Električno kolo: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega kolesa: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega kolesa: Dejan Galičič   Tehnični podatki električnega kolesa: Motor: 250W brez krtačni DC Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: BLDC Tip baterij: 36V, 5Ah Polnilec Baterij: Ventiliran avtomatski polnilec 36V  Čas polnjenja 2 uri Delovna napetost električnega motorja: 36V DC Največja možna hitrost: XX Domet z enim polnjenjem: XX […]

e-moped: Apače – Pomurje

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega kolesa z motorjem: Apače – Pomurje Izdelovalec Električnega kolesa z motorjem: Dejan Galičič   Tehnični podatki električnega kolesa z motorjem: Okvir: Yamaha Midi cross. Znižan sedež. Izdelani nosilci za baterije in stopalke za noge Motor: Goldenmotor MW16B, 1kW 48V, 3 polni BLDC, brez mehanske zavore Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Goldenmotor BAC-0282P – 48V,30A + […]

Fiat Punto Cabrio: Poljšica pri Podnartu

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Poljšica pri Podnartu Izdelovalec Električnega avtomobila: Tadej Gortnar Povezava: Predstavitev na EValbum   Tehnični podatki vozila: Letnik karoserije: 1995 Motor: 3 fazni Napetost: 144V, Moč:15KW, IP65 zaščita Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Domača izdelava BMS: Domača izdelava Tip baterij: 50Kos 100Ah 16.5KWh LiFeO4 (ThunderSky) Polnilec Baterij: ElectroCity – Moč: […]

Citroen AX: Vrhnika

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Vrhnika Izdelovalec Električnega avtomobila: Peter Pikl Video posnetek na internetni strani 24ur o električnih vozilih Tehnični podatki vozila: Letnik karoserije: 1996 Motor: Bosham DC108/7,5 – Napajalna napetost: DC 108V, Moč:7.5kW, Kratkotrajna moč: 20kW Menjalnik: Ročni, 4 prestav z odstranjeno sklopko Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Kelly KDH12401A – Krmiljena napetost: 18-136V Moč: 400A […]

Voz: okolica Maribora

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega vozila: Okolica Maribora Izdelovalec Električnega avtomobila: David Žohar Povezava: do internetne strani  Tehnični podatki električnega vozila Voz: Letnik karoserije: 2012 Motor: Letrika 3,3kW AC induktivni, kratkotrajno do 11kW Menjalnik: Direktni pogon Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Letrika max. 230A BMS Ni Tip baterij: TAB 48V 100Ah Svinčene Polnilec Baterij: 48V 10A DC/DC pretvornik: ne […]

Fiat Punto MK2: Vrhpolje pri Vipavi

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Vrhpolje pri Vipavi Izdelovalec Električnega avtomobila: Marjan Božič   Tehnični podatki električnega vozila Fiat Punto: Letnik karoserije: 2001 Motor: Iskra, Moč: 40kW, Napetost: 84V Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Curtis BMS GWL/Power Real Time BMS 2.1 Tip baterij: 24 kosov,  160Ah, TIP: LiFePo4 Polnilec Baterij: GWL/Power Charger 84V/30A for […]

Opel Corsa C: Srednja Bistrica

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Srednja Bistrica (Lendava) Izdelovalec Električnega avtomobila: Damir Horvat Povezava do članka o predelavi Tehnični podatki električnega vozila Opel Corsa: Letnik karoserije: 2002 Motor: Iskra Moč 30kW Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Curtis 550A BMS REC Tip baterij: 28 kosov,  150Ah, TIP: Kokem LIPO Polnilec Baterij: ElCon 3kW DC/DC pretvornik: […]

Fiat Punto MK2: Polhov Gradec

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Polhov Gradec Izdelovalec Električnega avtomobila: Uroš Malovrh Tehnični podatki vozila Fiat Punto: Letnik karoserije: 2002 Motor: Letrika AMV7122 Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Letrika AEK1350 BMS Smart BMS ecat.si Tip baterij: 18 kos, LiFePo4 Winston 200Ah Polnilec Baterij: GWL / Power Charger 48V / 30A DC/DC pretvornik: 48V 450W […]

Fiat Cinquecento: Litija

Posted on Posted in SLO e-Vozila

Poreklo Električnega avtomobila: Litija Izdelovalec Električnega avtomobila: Franc Babnik Povezava: Internetna stran o električnih predelavah “elektroavto.net”   Prva predelava Tehnični podatki električnega vozila Fiat Cinqecento: Letnik karoserije: 1992 Motor: AKOE Moč P2=28kW, Pmax=75kW  (električnih) Menjalnik: Ročni, 5 prestav Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: Zapi Ace5 120V 750A BMS Domače izdelave Tip baterij: 43 kosov,  200Ah, Sinopoly […]