Poreklo Električnega avtomobila:
Šentvid pri Stični
Ime električnega avta:
Mazda MAGLEV
Izdelovalec Električnega avtomobila:
Arber Kramar
Povezave do internetnih predstavitev:
http://mazdamx3ev.wordpress.com/
http://www.evalbum.com/4534
Tehnični podatki električnega vozila:
Letnik karoserije: | 1992 |
Motor: | AKOE Moč P2=28kW, Pmax=75kW (električnih) |
Menjalnik: | Ročni, 5 prestav |
Krmilnik hitrosti vrtenja motorja: | Zapi Ace5 120V 750A |
BMS | Domače izdelave |
Tip baterij: | 43 kosov, 200Ah, Sinopoly LiFePo4 |
Polnilec Baterij: | Domače izdelave programiran 6,5kW 3fazen |
DC/DC pretvornik: | Chennic 120V/12V 400W |
Delovna napetost električnega avta: | 137V DC |
Gretje električnega avta: | 110Vac 10A vodni grelec + Webasto Airtop 200ST |
Največja možna hitrost: | 160 km/h, prevelik padec napetosti za praktično vožnjo |
Domet z enim polnjenjem: | cca 150km okoli 70% vožnje po avtocesti |
Število sedežev: | 4 sedeži |
Skupna teža predelanega električnega avta: | 1200 kg |
Potreben čas za predelavo v električni avto: | 18 mesecev |
Strošek predelave v električni avto: | cca 16.000€ |
Fotografije: