Izdelava nosilec za motor

Posted on Posted in Predelava e-Punto

Ker smo odstranili bencinski motor iz našega avta, nam manjka en od treh nosilcev pogonskega sklopa (motor + menjalnik). Zato moramo na strani električnega motorja izdelati nov nosilec, kateri pa mora biti vpet na staro mesto, kjer je bil prej bencinski motor. To pa je potrebno zaradi nihanja pogonskega sklopa.

Najprej sem spustil zrak iz levih pnevmatik, tako da sem zravnal avto v ravno linijo. To sem preveril z vodno tehtnico. Nato sem vgradil motor z menjalnikom v avto. Naj tu še omenim, da je najprej potrebno avto postaviti v vodoravni položaj z vodno tehtnico, saj v nasprotnem primeru motor ne bo pravilno postavljen v vozilu. Na neravnem tirenu to lahko dosežemo z podlaganjem koles na nižjem nivoju vozila.

Nosilec_za_motor_1

Nosilec_za_motor_2

 

 

 

 

 

 

Nato sem motor podložil z hidravlično dvigalko in ga dvigal dokler se ni poravnal v ravno linijo na vodni tehtnici.

Nosilec_za_motor_3 Nosilec_za_motor_4

 

 

 

 

 

 

Ko je bil motor v pravilnem položaju, sem izmeril vse razdalje potrebne za izdelavo nosilca. Nosilec sem dal izdelati v podjetje, katero se ukvarja z izdelavo kmetijskih strojev. Nosilec je izdelan iz 1 centimeter debele železne pločevine in je 10 cm širok.

Za pritrditev nosilca na zadnji strani sem moral odstraniti zadnji del motorja, v katerega sem izvrtal 4 luknje za pritrditev nosilca.

Nosilec_za_motor_5 Nosilec_za_motor_6

 

 

 

 

 

 

Z vijaki sem pritrdil nosilec in zadevo sestavil nazaj v celoto.

Nosilec_za_motor_7 Nosilec_za_motor_8

 

 

 

 

 

 

Ko sem imel motor zopet sestavljen, sem vse skupaj vgradil v avto, ponovno postavil motor v raven položaj in označil izvrtino za zgornji obstoječ nosilec. Sledila je ponovna demontaža motorja in vrtanje. V praksi bi bili štirje vijaki na zadnjem delu motorja dovolj in bi morali zdržati vse sile ob vožnji z avtom. Vendar sem za “vsak slučaj” izdelal nosilec tako, da imam zakrivljenega še pod motor. Dodatno pa sem montiral še objemko okoli motorja za dodatno moč nosilca. Objemka je zakrivljena iz 3mm ploščatega železa.

Sledilo je še barvanje in sestavljanje nazaj v končno verzijo.

Nosilec_za_motor_9

Nosilec_za_motor_10

 

 

 

 

 

 

Nosilec_za_motor_11 Nosilec_za_motor_12

 

 

 

 

 

 

Na spodnjih slikah pa si lahko ogledate še shemo nosilca in objemke:

Nosilec_motorja_shemaObjemka_motorja_shema